Rohema Mr. Muff Muffins 16"

3

Demper voor Drums

  • Formaat: 16"
  • Vilten ring van 5 mm dik met katoenen onderlaag
  • Materiaal: 100% katoen
  • Voor een groter dempingseffect kunnen alle muffins in elkaar worden gestapeld
Leverbaar sinds Mei 2023
artikelnummer 566861
verkoopseenheid 1 stuk
Type Damper Plate
Size 16"
€ 23,90
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

3 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

klankverloop

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
CS
Perfekt gedämpfter Sound!
Christoph Simma 21.11.2023
Bei einem Profi-Drummer habe ich diese sensationellen Dämpfer kennen- und schätzen gelernt. Und – ich gebe es gerne zu – ich habe mich auch in die Optik dieser „Geschirrtücher Deluxe“ verguckt … Da ich zumeist in der Kirche spiele und dort unseren Chor begleite, waren bislang Rods meine Wahl für einen dezenten Sound des Schlagzeugs. Die haben allerdings den Nachteil, dass die Ride-Becken sich vom Sound her in den großen Räumen zu wenig durchsetzen. Also habe ich mir die Mr. Muff Muffins für meine Toms (12“, 13“ und 14“) sowie für die Snare (14“) gekauft. Für den perfekten, dazu passenden trockenen Sound meiner 18“ Bass Drum habe ich jetzt den 16“ Muffin gekauft. In Kombination mit dem Evans 18" EMAD2 Clear (mit den zwei variabel austauschbaren Dämpfringen) habe ich genau den Klang, den ich für den Haupt-Verwendungszweck des Schlagzeugs brauche – und es sieht auch noch richtig gut aus. Die Muffins sind perfekt verarbeitet und machen einen wertigen Eindruck.
klankverloop
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden