pro snake Patch Angled Jack 0,15 m

Levering ongeveer tussen Donderdag, 16.05. en Vrijdag, 17.05.
Goed geluid, niet erg flexibel.
Anoniem 05.07.2016
Ik heb drie van deze kabeltjes op mijn pedalboard zitten. Ik heb ze gekocht op Thomann vanwege de prijs en omdat ik ze er beter uit zag zien dan die goedkopere gekleurde kabeltjes.
Deze kabels zijn prima tussen pedalen van o.a. BOSS of Digitec waarbij je input rechts zit van je pedaal en je output links. Maar doordat de krimpkousjes die gebruikt zijn vrij lang zijn zijn deze kabels lastig in bochten te leggen. ga er vanuit dat je ze alleen in rechte vorm of in U vorm kunt gebruiken. Wil je je kabels in grilligere vormen leggen, doordat het ene pedaal jacks bovenop heeft en de andere aan de zijkant, dan kun je beter andere patchkabels zoeken.

stug!
Anoniem 21.09.2016
De kabels zijn van top kwaliteit en stevig. Daarnaast vind ik ze wel te stug. Dit is eventueel zelf op te lossen.

De kabels zijn dus stug, dit komt door de rubberen rand die extra om de kabel heen zit. Daardoor is het stuk kabel waar het rubber op zit bijna niet te bewegen en kan je redelijk weinig met de kabeltjes.

ik heb zelf een klein stukje rubber afgeknipt waardoor ik meer bewegingsruimte heb en de kabels dus veel flexibeler zijn. 1 cm aan elke kant is al meer dan genoeg.
Met deze kleine aanpassing zijn de kabeltjes perfect

Losse schroefjes
Gebruiker19746 06.02.2023
De Jacks hebben soms een los schroefje. geen probleem verder, het is makkelijk terug te schroeven. Verder een goede kabel

Snoertjes
Eric1 07.06.2021
Ze doen wat ze moeten doen verbinden tja wat kan ik er over zeggen ben geen expert maar wel tevreden

CB
C B L 25.04.2017
Voor diegene die geen behoefte heeft aan superdure vergulde patchkabels, maar niet genoeg hulpmiddelen heeft om zelf patchkabels te maken is deze geschikt.

Pluspunt:
+ Degelijke connectoren, nog geen kabelbreuk gehad

Minpunt:
- Omdat ze niet heel erg buigzaam zijn, kunnen ze op een vol pedalboard in de weg zitten.

Mb
Fijne patchkabel voor de prijs
Mr. bassguitar 12.12.2020
Wanneer je voor weinig geld op zoek bent naar een kleinere patchkabel is deze prima. Voor mij was het een pluspunt dat de pluggen open geschroefd kunnen worden. Ze voelen wat mij betreft een tikje fragiel aan. Dit moet geen probleem zijn wanneer je ze vast legt op een pedalboard.

Solid
Anoniem 26.01.2016
This is a pretty straightforward buy. If you have more than one stompbox, you need patch cables. You will lose patch cables, people will steal your patch cables, so you just have to buy them.
I like the pro snake cables, because they are sturdy, but not more sturdy than patch cables need to be. Hence the low price. Great value for money, do recommend.

Qua sound voldoen ze, maar praktisch...
Tinus 09.08.2017
Qua sound doen deze jacks gewoon hun werk.
Wel zit er een vrij groot plastic omhulsel om de kabel, waardoor met name deze korte variant vaak net niet goed in te zetten is. Deze omhulsels kun je natuurlijk deels wegsnijden, maar eigenlijk wil je dat niet zelf doen...

C
Doeltreffend
Cassablanca 19.04.2021
De patch is van goede kwaliteit!

PC
patch kabel
P. Cornelissen 29.10.2019
Twee van deze patch kabels gekocht. Een van de kabels had slecht contact. Na solderen van de plug was het goed en heeft geen problemen meer gegeven. Misschien toevallig een slechte getroffen, daarom sterretje minder, maar verder prima kabels.