pro snake MTS 1002-10 DP

11

Multicoresystem 10/2

  • Stagebox geïntegreerd in Schill kabeltrommels GT 310
  • Met vaste kabel (in paren afgeschermd)
  • Op gesplitst snoer met splitsing bescherming
  • Extra knik bescherming door gedrukte krimpmouwen aan de stekkeringang van het snoer
  • Met Amphenol plug
  • Kabellengte: 10m
  • Kleur: zwart
  • Made in Germany
Leverbaar sinds September 2008
artikelnummer 216251
verkoopseenheid 1 stuk
Length In cm 10,00 m
Input 10
Returns 2
Snake Yes
Stagebox No
Cable Drum Yes
Multipin Connector No
€ 298
Gratis verzending en incl. btw.
In 4-5 weken beschikbaar
In 4-5 weken beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
1

11 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

hanteerbaarheid

8 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Exactly what I was after’
AngusL 31.05.2023
Really delighted with my purchase as it will make my life easier for gigs.

The quality of the product is excellent and all the ends are very clearly marked.

Excellent quality once again!
afwerking
hanteerbaarheid
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate cz
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
terusk@post.cz
Anoniem 27.12.2016
Výrobek je malý, lehký, odolný proti h?up?m, je zkrátka ¨ikovný !
Milan
afwerking
hanteerbaarheid
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
m
Ganz okay, mit Einschränkungen
mix4munich 06.01.2019
Ich habe dieses Mini-MuCo gekauft als SubCore auf größeren Bühnen oder als Main-MuCo mit meinem winzigen Analogpult SoundCraft EFX-8. Prinzipiell tut dieses Ding, was es soll, aber ein Adapterkabel liess sich nach dem Gig nicht mehr von einem der beiden AUX-Ausgänge lösen bzw. nur mit viel Raffinesse und unter Zuhilfenahme von diversen Werkzeugen. Nicht cool, ich werde die beiden XLR-f-Stecker durch hochwertigere Alternativen ersetzen (lassen) müssen.

Davon mal abgesehen, ist das ein praktisches Werkzeug z.B. als SubCore für die Drums o.ä. Bei der Qualität der verbauten Komponenten könnte Thomann jedoch über seinen Schatten springen und etwas Hochwertigeres einsetzen, die Teile aus der pro snake-serie sind ja nun nicht wirklich billig.
afwerking
hanteerbaarheid
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
BV
Super Submulticore
Björn VA-Technik 06.08.2015
Dieses Multicore ist im großen und ganzen gut Verarbeitet. Jedoch könnte die Feststell schraube der Trommel etwas hochwertiger sein. Bei jeder Benutzung, denk ich, ich brech die Plastikschraube gleich ab, wenn ich noch ne viertel Umdrehung mehr drehe :D
Aber alles in allem ein super Multicore für den Einsatz bei kleinen Veranstaltungen oder als Submulticore.
afwerking
hanteerbaarheid
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden