Presonus AudioBox USB 96 25th Anniv Ed

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
L
Presonus helpdesk is niet zo best
Lennaert$ 22.01.2021
De titel zegt het al, dit gaat over Presonus en niet over Thomann. De audiobox was besteld en snel geleverd. Bij het aanmelden van de box op de Presonus website kreeg ik de melding dat het serienummer al geregistreerd was - en daardoor was de bijbehorende software (Studio One Artist) niet te downloaden. De helpdesk van Presonus was van dramatische kwaliteit, vandaar ook de slechte score. Het duurde lang voordat ik reactie kreeg, de reacties waren algemeen en hadden geen betrekking op mijn probleem, ik moest veel moeite doen om uit te leggen wat het probleem was etc.
Studio one werkt goed, ik heb de gratis versie om te proberen, dus ik ga de Artist versie wel los kopen plus een losse audio interface, dan kan ik los. Maar ik hoop dat ik de helpdesk van Presonus nooit meer ergens voor nodig heb...

Edit: Presonus heeft de issue opgelost ongeveer 2 uur nadat ik deze review schreef. Vandaag verder getest en alles werkt naar behoren! De eerste opnames zijn gemaakt, nu verder de software, plugins en mogelijkheden leren kennen.