Orange Rocker 15 Terror

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Een geweldige eerste buizenversterker!
Bart_W 10.04.2022
Ik was al een tijdje op zoek naar een goede buizenversterker die ik ook zou kunnen gebruiken als oefenversterker voor thuis. Na een hoop shoppen, ben ik uiteindelijk op deze versterker terecht gekomen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Op z'n hoogster stand geeft deze versterker 15W, met een optie om deze terug te brengen naar 7W op de Half setting. Beide settings klinken gigantisch en zijn ideaal om met een band of live mee te spelen. De Bedroom setting (verkregen via de schakelaar achterop de versterker) brengt het maximale vermogen terug naar 1W en 0,5W op de Half setting, waardoor deze versterker ook ideaal is voor thuisgebruik.

Het Dirty kanaal geeft een geweldige Marshall-style overdrive sound en de 3-band EQ zorgt voor een plethora aan opties om je tone aan te passen. Het Clean kanaal heeft jammergenoeg geen EQ controls, maar geeft wel nog steeds een hele mooie tone, perfect voor mijn stratocaster.

De enige minpunten die ik met deze versterker heb zijn het gebrek aan EQ controls voor het Clean kanaal, en het gebrek aan een voetschakelaar. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onzin dat je de voetschakelaar (Orange FS-1) apart moet kopen, zeker gezien het prijskaartje wat aan deze versterker hangt.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze versterker en denk ik er zeker nog vele jaren plezien van te hebben!

Nice fat Orange sound
Anoniem 16.05.2023
I bought this little amp because I've always loved the Orange sound. I was not disappointed. Soundwise this thing simply delivers. Big fat roaring sound on the OD channel and neutral clean-ish sound on the natural channel, plus a built-in fx loop. What more could any rock guitar player want?