€ 1.049

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
p
Prima instrument
pa4tim 29.08.2023
Na 40 jaar gitaar een goedkope E-viool gekocht. Ik kreeg er geen goed geluid uit, het speelde beroerd (weet ik nu) . Vond het echter zo leuk dat ik nu deze heb gekocht. Erg mooi afgewerkt, een echt instrument, geen speelgoed. Vergelijkbaar met een elektrische solid body gitaar in deze prijsklasse. Heel mooi stemmechaniek, goed afstelbare schouder en kin steun. Ik vind de kleur erg mooi. Ik heb hem via een Boss ME-80 en mengpaneel op de versterker. Wat reverb erbij, de pre-amp voor "impedantie aanpassing", wat delay en het klinkt super. De action is met schroeven instelbaar maar alles stond prima ingesteld. Geen batterij nodig want hij is passief.

Een nadeel, je kunt hem niet ophangen, niet neerzetten en in de koffer moet de schoudersteun er af. Je kunt hem ook niet plat neerleggen. Mooi excuus om te blijven spelen :-)