Novation Bass Station II

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Q
Robuuste Synth
QUINTHESIZER 30.03.2020
Deze synth is letterlijk alles wat je nodig hebt in een bass synth, zonder de prijs van een luxere synth te hoeven betalen.

Synths zijn over het algemeen altijd smaak-gebonden, daarom zou ik hem zelf niet meer uitkiezen. Ik ben namelijk met meer synths bezig, en daardoor mis ik op dit model vaak functies of mogelijkheden waarvan ik dacht dat ze normaal waren op synthesizers.
Los van dat is het voor een bass-synth toch precies wat je nodig gaat hebben. Er komt een strak basgeluid uit, met genoeg sub (Als je weet hoe je hem in moet stellen).
Hij is erg licht en draagbaar, aangezien de buitenkant van plastic is. Dat betekent gelukkig niet dat hij niet stevig is. Hij voelt robuust aan, en van goede makelaardij.
Het grootste voordeel vind ik als toetsenist dat er toetsen van normale grootte op zitten. Veel synths van dit formaat hebben mini-keys die mijn eigen spel erg belemmeren, en daardoor niet echt heel erg bruikbaar zijn zonder een extern midi-keyboard.

Al met al, krijg je een dikke bas sound. Maar verwacht niet teveel andere soorten sounds. Hij is goed mee te nemen, en makkelijk te bespelen.