Rean NYS 202

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Y
Stereo Jack
Yidh 11.06.2015
Zeer stevige jack.
Zeer eenvoudig te solderen, ook voor amateurs. Deze stekker kan redelijk veel warmte verdragen omdat er weinig plastic gebruikt is. De plastic onderdelen die er in zitten zijn zeer hittebestendig gebleken. De plaatjes waar men de draden aan vast kan solderen zijn redelijk groot wat het solderen iets eenvoudiger maakt.

De stekker ziet er zeer strak uit. Er zit wel geen bescherming of dichting aan de kabelkant van de stekker. Dit maakt dat je de stekker beter niet gebruikt in een vochtige omgeving. Wanneer je gewone 6mm dikke microfoonkabel gebruikt is de stekker alsnog redelijk afgesloten, maar bij dunnere kabels zal er zich een opening vormen door een gebrek aan de rubbere dichting (stekker enkel aan te raden bij kabels met een diameter van 6mm dus). Ook moet je het bewegen en plooien van de kabel waar hij de stekker in gaat best mijden.

Zeer kwalitatieve stekker zoals we van Neutrik mogen verwachten. Mist enkel een dichting. Maar deze stekker is dan ook zeer goedkoop.

p
Service
pedelsteel 10.01.2020
De service van Thomann is ronduit geweldig. De mensen hebben verstand van de zaken, en staan je altijd heel vriendelijk te woord.
Niet tevreden met een product, geen probleem bij Thomann, neem contact op, en alles wordt naar tevredenheid geregeld. Top berdrijf.