MXR Phase 90

Verwachte verzenddatum: Zaterdag, 27.04.
Een klassieker, met goede rede!
Bart_W 15.10.2021
Ik wil al heel lang een goede phaser voor m'n rig hebben, en ben uiteindelijk voor deze unit gegaan. Ik had al veel goede dingen gehoord over de Phase 90, maar twijfelde nogal vanwege het gebrek aan opties. 1 enkele draaiknop klonk me als wat weinig in de oren.

Uit nieuwsgierigheid heb ik uiteindelijk als nog dit pedaal gekocht en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Het mag wel niet de meest flexiebele phaser zijn, maar hij klinkt nog wel gigantisch goed. Het is een beetje een one-trick-pony, maar voor een goede hard rock leadtone is het een ideaal geluid. Het feit dat de DC in op de zijkant zit is wel wat vreemd, maar voor de rest, een prima first-time phaser!

Classic
JimK 02.07.2017
Only 1 knob so not very versatile, but I like the minimalism!