Millenium The Strike Double Bass Pedal

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Niet compleet geleverd
Johannn 25.06.2020
Ten eerste al een paar weken levertijd vanuit Thomann. Daarna een week moeten wachten totdat UPS eindelijk eens ging leveren nadat ik iedere dag een bericht ontving dat ze dezelfde dag zouden leveren. Elke leverdag niets gehoord of gezien en ook geen hulp vanuit Thomann. Toen bleken er 2 specifieke verzonken boutjes te missen die niet zomaar bij een bouwmarkt te vinden zijn. Gelijk een mail naar Thomann en de belofte dat dit door de serviceafdeling opgelost ging worden. Na meer dan een week niets gehoord te hebben, zelf maar weer gemaild en ik moet het pedaal in originele ongebruikte staat maar terugsturen en dan krijg ik een nieuwe. Helaas ben ik zo stom geweest om de rest alvast in elkaar te zetten en de doos weg te gooien, met de gedachte dat de boutjes wel opgestuurd zouden worden.
Gevraagd of de boutjes uit de nieuwe doos gehaald kan worden, maar nee, dit is niet mogelijk. Begrijp ik niet want ze eindigen in beide gevallen met een incompleet pedaal. Of dit nu de nieuwe is of de mijne lijkt mij geen verschil!
Maar goed, 1 ster omdat Millenium een slechte eindcontrole heeft en ik eindig met een onbruikbaar pedaal. Boutjes ga ik wel zoeken en gelijk mijn laatste bestelling bij Thomann.