Millenium ST-95

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Perfect naar wens!
Serdo 13.11.2021
Als toetsenist met 2 synths had ik volgende dag na een performance veel last van zware hoofdpijn en nekklachten. Dit kwam door de slechte stoelen en zithouding. Deze stoel heeft mij erg veel geholpen en heb nu bijna tot geen last meer van hoofdpijn. Ben er zeer tevreden mee. Het leer is wel heel gevoelig en dient enige voorzichtigheid. Daarom heb ik een tas gekocht voor transport. Veel moeite gekost om iets passends te vinden. Zou mooi zijn als Millenium zelf een originele tas voor transport zou leveren of maken die je apart kan kopen.

Y
Praktisch
YvanVG 28.10.2021
Bij lange events is een zitje geen overbodige luxe, deze Millennium ST-95 is een praktisch handig zitje, zeer goede afwerking. Alleen ware het handiger mocht de rugleuning eveneens verstelbaar zijn. Aanrader voor die prijs.

Fijne gitaar stoel/steun
Euler 25.02.2021
Een prettige stoel/steun om gitaar op te spelen (althans daar gebruik ik het voor). Inklapbaar en daarvoor makkelijk om mee te nemen. Comfortabel zitten, hoewel ik na een uur wel moet verzitten. De rugsteun is prettig maar zou wat mij betreft ook makkelijk te verplaatsen moeten zijn (heb het graag in m'n onderrug). Maar ben tevreden met deze aankoop.

Anoniem 17.11.2021
Prima stoel voor het (bas)gitaar spelen. Makkelijk in hoogte te verstellen en zit goed.

dm
nette stevige kruk/stahulp
danny m 11.12.2018
Mooi net afgewerkte kruk. Absoluut een aanrader als je een lange dag ergens op klus bent en waar het niet netjes staat om op een normale stoel te zitten. De kruk voelt stevig aan en zit goed. In hoogte verstelbaar dus voor bijna iedereen geschikt. Verder is de stoel ook netjes afgewerkt.

Zeer goede Stahulp
Dre4ever 28.04.2020
Deze kruk/stoel/stahulp heb ik gekocht voor bij mijn keyboard. Ik ben er zeer tevereden mee. De kwaliteit is super en ook de service van Thomann is uitstekend. Aanrader voor keyboardspelers die wat hoger willen zitten of als stahulp willen gebruiken.

m
Stevige betaalbare kruk
mrsoundsupport 22.10.2022
Deze gekocht ivm rugproblemen. Is zwaar maar zeker stevig en goed en makkelijk verstelbaar. Prima kruk voor je geld

C
Gitaarstoel
Cornelia,ingrid 02.06.2022
Lekker stevig en zorgt voor een goede houding, in hoogte verstelbaar dus ook voor achter de toetsen.

r
goede stoel
rayban 07.03.2021
Goede, stevig en handig opvouwbaar

f
forgotnickname 31.08.2020
Prima stoel. Eenmaal instellen op een lekkere zithouding en je kunt er uren op zitten om je gitaar te bespelen zonder dat je een pijnlijk zitvlak of last van je rug krijgt.