Millenium DATI

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
i
Bruikbaar, maar alleen op de juiste plek
itsmemario 29.12.2023
Ik had bedacht dat dit wellicht kon helpen bij het voorkomen van aardebrom uit mijn passieve instrument. Ik heb daar soms last van pick-up brom. Dit apparaat werkt daarvoor wel, maar heeft dan veel te veel invloed op het geluid. Ik raakte alle bas kwijt. Achter mijn effect apparaat voorkomt dit wel brom als ik naar twee versterkers ga om stereo te spelen. Maar dan moet je wel maar 1 van de twee gebruiken. De twee output "kanalen" blijken namelijk ook invloed op elkaar te hebben, als ik beide kanten door de DATI deed had ik mijn brom weer terug. Je kunt met dit apparaat overigen ook makkelijk van jack naar XLR of tulp. Als je van jack naar XLR gaat heb je feitelijk gewoon een DI. Lang verhaal kort, het is geen magische alles oplosser, maar er zijn zeker situaties te bedenken waarin hij zijn nut heeft.

Onding
Ronny2 15.11.2023
Koop dit product gewoon weg niet.
Het is niets meer dan een doosje waar je zowel xlr als rca op aan kan sluiten en omgekeerd.
Maar het voegt alleen maar een hoop ellende toe aan je signaal. Het verbeterd het signaal totaal niet