Millenium BS 2015 Round Base

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Stevige basis voor een strakke prijs
ElecDev 12.04.2021
Stevige voet met een goed gewicht. Wij gebruiken deze om PTZ camera's op te monteren. Dit gaat heel goed, ik zou niet adviseren om hier hele zware speakers op te plaatsen.

Advies is wel om een paar extra rubber voetjes onder de rand te monteren. De voet is van zichzelf niet helemaal stabiel.

Speaker stands
Jordyvelder 21.11.2021
Deze speakerstands staan geweldig in mijn dj studio! Door de ronde voet nemen ze weinig ruimte in beslag en vallen daardoor haast niet op. Ik raad deze stands zeker aan!

dm
net statief.
danny m 12.11.2017
Heel net statief, ik zou er persoonlijk geen al te grote speakers op zetten maar voor bijvoorbeeld een the Box pro Achat 206 speaker is die zeker wel geschikt. Hoewel ik denk dat een vierkante voet steviger zal zijn omdat je kantelpunt dan anders is.