Millenium BS-500 Set

Levering verwacht rond Donderdag, 2.05.
StijnB 25.12.2023
Zeer scherpe punten, voor de rest wel stevig.

Ssander 31.05.2021
Deze set aangeschaft voor mijn Adam T7V's. Over het algemeen zijn ze zeker stevig en stabiel genoeg maar je merkt wel dat het nog wat wiebelt wanneer je de speakers erop zet. Zolang je ze niet te veel verplaatst zou dit geen probleem moeten zijn.

Budget standaard
GuitarBart 12.05.2019
In eerste instantie ontving ik een standaard die niet goed afgewerkt was waardoor deze niet stabiel stond. Na contact te hebben gehad met de klantenservice heb ik een extra set opgestuurd gekregen (goede service!) maar ook hierbij waren er slordigheden in de afwerking. Nu ze staan zijn ze prima en verwacht ik dat ze wel even goed blijven, maar ik zou er niet meer dan 5kg op zetten. Het probleem zit in de constructie waarbij de pillaar met een schroef aan het statief zit. Als dit anders ontworpen was waren ze waarschijnlijk een stuk sterker. Zoek je iets niet al te duurs en heb je kleine speakers dan kunnen deze standers goed voor je zijn, maar als je dure monitoren hebt adviseer ik om verder te kijken!

C
Degelijke statieven
Cazual 14.10.2019
Ik heb deze statieven aangeschaft om mijn Yamaha HS7 monitoren op te zetten. Deze wegen zo'n 8 kilo per stuk. De statieven zijn zeer stabiel en uitgevoerd met een zware voet. Montage is eenvoudig en de statieven zijn gemakkelijk in hoogte te verstellen. Helaas is de afwerking niet perfect, wat kleine lakbeschadigingen aan de voet, maar dit was voor mij geen reden om ze terug te sturen.
Voor deze prijs koop je een paar degelijke statieven die ook wat zwaardere monitoren/speakers kunnen dragen. Ik ben er tevreden over.

MV
Goed genoeg
Martijn Vincken 19.07.2023
Doen wat ze moeten doen. Ik heb ze al eens eerder gekocht maar de kwaliteit (draaischroef) is aanzienlijk minder geworden. Vandaar geen 5 sterren. Ook staan ze nu een beetje scheef en resoneren ze. Maar verder prima als je een goedkope standaard nodig hebt.

BD
Staan nog altijd overeind
Bram Dewachter 16.09.2019
Niks speciaals maar doen wat ze moeten doen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima
BigBlackMuzik 11.10.2019
1 van de nopjes aan de onderkant ging kapot doordat er in 1 van de schroefjes een fabrieksfout zat. De schroef zat vast aan de onderkant waardoor het statief geen nut meer had. Gelukkig was Thomann zo aardig genoeg om een nieuwe op te sturen. De statieven zijn vrij goed alleen als het niet gemaakt voor op het tapijt. Voor de prijs is het goed genoeg. Ondanks de vervelende situatie vind ik het een prima set voor een goed bedrag!

Rd
Prima
Robin de Hitmachine 28.04.2021
Doen wat ze moeten doen, handig ook om verschillende pootjes te hebben voor tapijt of harde vloeren.

C
Prima monitorstands
ChielWin 20.09.2017
Makkelijk te assembleren, makkelijk te verstellen. Prima product voor een prima prijs.

Degelijke stands voor een lage prijs
Anoniem 27.02.2017
Een van de stands die ik kreeg had een productiefout; een schroefgat was niet toegevoegd in een van de staanders. Gelukkig geode service van thomann en wordt het opgelost

Verder zijn de stands degelijk en werken ze naar behoren. Er zaten wel wat deukjes in het zachte gedeelte waar de monitoren op moeten staan, maar voor deze prijs kan ik daar mee leven ;)

Snel opgezet met duidelijke handleiding bijgevoegd