Midas MR 18

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
Ongekende mogelijkheden
Rhythmfh 13.09.2021
Ik gebruik hem als studio interface, maar het apparaat heeft ongekende mogelijkheden als live mixer. Daar moet ik mij nog in verdiepen; is wel een studie op zich. Al met al zeer tevreden met de sound en de bediening tot zover. Na veel wikken en wegen werd het deze ipv de XR18. Geen spijt van!

U
Alles in 1
Uppy 19.12.2020
Waarschijnlijk op mijn Midas M32 Live na mijn beste investering. Fantastische mic amps voor zowel liev als studio, effecten en presets zijn erg makkelijk in te zetten en goed in balans. Ongelooflijk wat er in zo'n kastje past. Zaal mix doe ik met touch screen op Windows pc en hebben de muzikanten tevens login met ipad of adroid tablet om hun monitor te bedienen, tot 4 stuks gebruiken we en is stabiel

Midas MR18
SongbirdStudio 12.08.2020
Topkwaliteit pre-apps. Gebruik deze voor kleinere gigs en de M32R voor grotere optredens. De MR18 app van Midas kan wel wat verbeteringen gebruiken in gebruiksgemak maar werkt prima. Ik heb de externe router niet nodig gehad, de interne WLAN van de Midas werkt perfect!