Meinl 12" HCS China

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
S6
Zeker om over naar huis te schrijven!
Sandro 62 15.11.2021
Heb deze Meinl 12" HCS China gekocht om de serie compleet te maken naast de 14" hi-hat, 8" splash, 10" splash en 18" crash eveneens uit de HCS serie. Heb tevens een 16" crash en 22" ride van Zildjan maar de Meinl bekkens doen hier zeker niet voor onder. De China heeft een lekker crispy en fel geluid met een middellange 'nasleep'. Is dan ook prima te gebruiken naast de splash bekkens voor de afwisseling. Door de kortere naklank kan het goed gebruikt worden om accenten te slaan. Het materiaal is zeker stevig en ziet er ook gewoon uit, zoals de rest van de HCS serie. Prijs/kwaliteit verhouding is zeker goed. Ben er heel tevreden mee en Meinl heeft zichzelf al geruime tijd bewezen als een geduchte concurrent voor Zildjan, Paise en Sabian,

Goed qualiteit
Anoorden 16.02.2023
Product is snel geleverd en in goede staat, blij met de service !