Marcinkiewicz Flugelhorn 5FLB

6

Mondstuk

  • Voor Flügelhorn / bugel
  • Amerikaanse schacht
  • Buiten diameter: 27,15 mm
  • Binnen diameter: 17,25 mm
  • Cup diepte: 13,13 mm
  • Boring: 4,09 mm
  • Totale lengte: 69,85 mm
  • Randcontour: Medium Round
  • Vergelijkbaar met Bach 5FL
  • Verzilverd
Leverbaar sinds December 2005
artikelnummer 187955
verkoopseenheid 1 stuk
Cup Depth Medium
Cup Diameter 17,25 mm
Finish Silver Plated
€ 98
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
1

6 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

geluid

afwerking

4 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
Ca
Sehr gut!
Christina aus H. 21.12.2012
Das Mundstück ist mehr als zufriedenstellend! Es hat eine sehr leichte Tonansprache, einen warmen Klang und fühlt sich angenehm an, beim Spielen. Es hat eine mittlere Kesseltiefe, durch die der Sound weder zu dunkel, noch zu hell ist. In der hohen Lage lässt es sich angenehm leicht spielen!
afwerking
respons
geluid
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
P
Pfarkapelle 05.05.2019
Eines der besten Mundstücke die ich bisher in meinen 40 Jahren als Flügelhornist gespielt habe.
afwerking
respons
geluid
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
S
Ein echt super Mundstück
Steffen768 31.12.2015
Ich hatte vorher schon ein gutes Mundstück für mein Flügelhorn, aber das hier toppt das bisherige. Genau passender Widerstand, leichte Ansprache und Flexibilität.
Hätte ich das nur früher gekannt.

Ein Universalmundstück, für sinfonische Blasmusik gut geeignet.
afwerking
respons
geluid
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden