Mackie 1202 VLZ4

De tank onder de compaccte mixers
Midicijnman 30.01.2019
Mijn vorige 1202 heeft het bijna 20 jaar uitgehouden. En hij had het waarschijnlijk nóg 20 jaar gedaan als niet een of andere prutser 400V op de voeding zou hebben gezet. Eindelijk iets waar hij NIET tegen kon...
De mixer is voornamelijk gebruikt als keyboard mixer. En daarvoor is het een ideaal apparaat. Met de alt 3-4 uitgangen, de stereo inputs, de verschillende uitgangen voor master en controlroom, is er altijd een manier te bedenken om met verschillende signalen in verschillende richtingen tegelijk te werken. In mijn praktijk betekende dat het volgende: de keyboads op twee stereokanalen er in en via de master naar buiten, een stereo monitor signaal op een andere ingang zetten en met de alt 3-4 keuze muten voor de master. En dan met de controlroom output of de headphones zowel de master als de alt 3-4 afluisteren met twee SRM350's of een setje inears. Geweldig!
Tel daarbij op de geweldige bouwkwaliteit, de interne voeding (geen Mickey Mouse adaptertje) en de goede geluidskwaliteit en je wilt nooit meer iets anders.