LD Systems Stinger Sub 15A G3

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 6.05. en Dinsdag, 7.05.
WO
Gemaakt om te presteren
Wicky's One-Man-Band 04.10.2022
Bij het uitpakken van de speakers uit de LD-Systems Stinger-serie valt al meteen de degelijkheid op. De kasten zien er mooi afgewerkt uit en de gebruikte materialen kunnen tegen een stootje. Ook bij veelvuldig gebruik blijven de subs er goed uitzien.
Maar bij speakers gaat het natuurlijk allemaal om de klank. De subs geven een mooi strak, dragend, rond en warm laag weer met een lekkere punch, en ondanks dat we hier te maken hebben met een 15 inch sub gaan ze toch verrassend diep door in het laag.
Ook kwa features komen de Stinger-subs niets te kort. Zo hebben deze subs drie low-pass presets (80Hz, 100Hz en 120Hz) en een cardioid-functie, een combi XLR/Jack in en XLR out aansluitingen met volume regeling, en wat vooral heel handing is zijn de powercon in en out aansluitingen zodat je je tops ook direct van stroom kunt voorzien met een powercon-kabel.

Zelf treed ik op als one-man-band (zang en keyboards) voor een publiek tot ca. 350 man en gebruik ik 4x Stinger Sub 15A G3 met 2 x Stinger 12A G3 full-range top. De subs vind ik persoonlijk het lekkerste klinken in de 80Hz Low-Pass preset en de topjes heb ik op "satelliet" staan.

Ondanks de relatief lage prijs kan ik deze subs (en ook de overige speakers uit de LD-Systems Stinger-serie) absoluut aanraden. En vergeet niet de wielplaten en hoezen erbij te bestellen.