batterijlevensduur

LD Systems Road Buddy 10

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 8.05. en Vrijdag, 10.05.
Kwalititatief hoogwaardig product, fantantisch geluid en dat voor een eerlijke prijs !!!
Anoniem 12.02.2017
Na jarenlang voor de repetities van een koor gebruik gemaakt te hebben van de bekende budget Accuspeakers met 2 draadloze microfoons heb ik toch maar besloten om over te stappen op een kwaliteitssysteem.
Inmiddels 2 repetities mee gewerkt, wat een sound heeft dit apparaat. Ook de lage frequenties, de bass, heeft een zeer diep geluid, wat bij de budget 12" speakers ver te zoeken is.
Standaard zit er één draadloze mic bij geleverd, deze geeft een perfect geluid en is, anders dan bij de budget systemen, prima geschikt voor een solo zanger/zangeres. Zowel de koppeling met laptop via mini-jack, tulp, maar ook de bluetooth verbinding werken prima.
Heerlijk om met de ipad rond te kunnen wandelen, en de muziek op afstand te kunnen bedienen.

Tot nu toe heb ik alleen maar pro's en nog géén cons kunnen vaststellen, hooguit dat het het kleine volumeknopje van de draadloze mic op het paneel aan de achterzijde wat lastig te bedienen is.

Klein minpuntje voor de website van Thomann, het is lastig om op de site van Thomann terug te vinden wat de productnummers zijn voor uitbreiding naar een extra 2e mic of headset. Via LD Systems support alsnog gevonden.
Je vind deze niet bij de gerelateerde producten.
batterijlevensduur