K&M 26706 BL

2

Sokkelplaat

  • Zware en solide sokkelplaat voor alle gangbare afstandsbuizen en buiscombinaties met M20-schroefdraadbouten
  • Met de mogelijkheid de buiscombinatie centrisch, in het midden en in de hoek te bevestigen
  • Zware, platte staalplaat
  • Met praktisch draaghandvat en kabelwartel
  • Afmetingen: 550 x 550 x 27 mm
  • Gewicht: 13,3 kg
  • Kleur: Structured Black
Leverbaar sinds Januari 2020
artikelnummer 483558
verkoopseenheid 1 stuk
€ 189
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
1

2 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
O
K&M-Qualität halt
OliP1973 06.05.2020
Es handelt sich um ein K&M-Produkt, das spricht für sich, hier gibt es nichts zu bemängeln!
Verarbeitung -wie immer bzw. wie erwartet- perfekt, Pulverbeschichtung gleichmäßig.

Ich habe alles von K&M und bin vor zwei Jahren "fremdgegangen", da es seinerzeit von K&M keine Platte mit drei Löchern gab, habe ich eine vom Mitbewerber gekauft, diese war noch nicht einmal signifikant günstiger, Funktion ist auch gegeben, aber Verarbeitung "eine glatte sechs", Pulverbeschichtung fehlte teilweise, Lack-Macken, "von Hand"-Ausbesserungen (minderwertig) und dies für ein erste Wahl-Artikel! Die erste Platte reklamierte ich, die zweite war nicht besser!
Fazit: Die Qualität von K&M ist unerreichbar. Hier stimmt alles: Funktion & Verarbeitung (und man bekommt jede Schraube nach...)
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Sehr stabil und variabel
Anoniem 11.01.2023
Wir nutzen die Bodenplatte mit verschiedenen Distanzrohren vor allem für Kameras und Fernseher. Die verschiedenen Gewinde machen die Positionierung leicht und das hohe Gewicht sorgt sogar bei Fernsehern bis 55" für einen sicheren Stand.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden