K&M 18860 Spider Pro SI

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Donderdag, 2.05.
Super stand!
Anoniem 09.11.2016
Na verschillende opties hebben te geprobeerd om twee toetsenborden live te bedienen bij deze Spider uitgekomen. En verreweg de beste! Heel snel in en uit te klappen. Voelt heel stevig (en zwaar) aan, waardoor je je kostbare synthesizers er wel aan toevertrouwt (een 88 toetsen-beest als een Roland G8 kan hij prima aan). Voldoende ruimte voor pedalen (heb zelf 3 pedalen tussen de poten, soms een 4e buiten de poten). En het oog wil natuurlijk ook wat. Ik vind dit zelf de mooiste fabrieks-keyboardstandaard die op de markt is.
1 van de twee Spiders die ik heb (de oudste) heeft wat mankementen (knop draait door), maar hiervoor is via K&M een vervangend onderdeel voor te regelen.

Ik kan deze mooie standaard aan iedere toetsenist aanraden!

PS
Zeer tevreden!
Piyanist S 13.09.2015
Standaard is zeer stabiel en stevig. Zeker aan te bevelen..