JK Exclusive Flugelhorn 3C GER

9

Mondstuk voor bugel

  • Rand diameter: 27,60 mm
  • Cup diameter: 17,20 mm
  • Boring: 3,80 mm
  • Medium diepe cup
  • Verzilverd
  • Duitse schacht (10 mm)
Leverbaar sinds Februari 2016
artikelnummer 380555
verkoopseenheid 1 stuk
Cup Depth Medium Deep
Cup Diameter 17,2 mm
Finish Silver Plated
€ 69
Gratis verzending en incl. btw.
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
1

9 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

geluid

afwerking

5 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
SD
GREAT..
Selim Demirci 15.10.2021
Great mouthpiece...I am very satisfied..
respons
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
V
Sehr zu empfehlen
Vinzenz 21.03.2019
Mundstück für weichen Klang am Flügelhorn, deutscher Schaft. Lässt sich mit dem Trompetenmundstück 3C von Bach kombinieren.
respons
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate pl
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
G
Jk 3C exlusive for Flgh
GrzegorzTuba 29.11.2017
polecam, stosunek ceny do jakosci
respons
geluid
afwerking
2
1
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
TK
genialer Sound
Thomas Kleinblech 06.07.2019
Mit diesem Mundstück hat man einen richtig satten und strahlenden Ton. Aufgrund der Größe gewöhnt man sich schnell gewisse Unarten ab. Innerhalb weniger Tage konnte ich (wieder) über 3 1/2 Oktaven allein mit den Lippen summen. Für einen 4 stündigen Einsatz auf dem 1. Flügelhorn ist es mir noch zu heikel. Da nutze ich aktuell noch die Größe 4C. Einziger Nachteil für mich ist der für mich etwas breite Rand der Exclusive Serie, wodurch der Anstoß gefühlt noch etwas träge ist.
respons
geluid
afwerking
1
1
Evaluatie melden

Evaluatie melden