Harley Benton TE-62CC DR

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 15.05. en Donderdag, 16.05.
Quality Control?
Highroller 06.03.2022
Al eerder een HB TE-52 NA gekocht en daar was het lakwerk vd body uitstekend te noemen. Bij deze TE 62 CC is dat helaas anders. De body met iets te ruime neckpocket (2mm te ruim, zelf maar opgevuld door er stukje 2mm mahonie fineer in te klemmen) bleek niet oorspronkelijk een Dakota Red te zijn maar een overgespoten gele body te zijn. Op zich geen probleem maar dan moet het wel goed gebeuren. De laklaag laat al los rondom de schroeven vd slagplaat . Niet ok.
Deze twee punten laten zien dat de "Quality Control" niet meer is wat het geweest is. En controle voor verzending bij Thomann zelf is ook niet echt aan de orde blijkbaar..
Voor de prijs is het verder geen slechte gitaar dus dat is de enige reden waarom ik m niet terugstuur. Let op Thomann! niet jullie goede reputatie met de HB's overboord gooien!