Harley Benton Santos Series C-40S BK B-Stock

1
B-Stock met volledige garantie
Geretourneerd product met mogelijk lichte gebruikssporen

Klassieke Gitaar

  • Ontwerp: auditorium
  • Bovenblad: massief sparren
  • Klassieke fan bracing
  • Achterblad en zijkanten: mahonie
  • Hals: mahonie
  • Fretboard: black walnut
  • 20 Frets
  • Hout/crèmekleurige body binding
  • Topkambreedte: 48 mm
  • 2-Way truss rod
  • Brug: blackwood
  • Brugzadel en topkam: zwart grafiet
  • Open kopplaat
  • Deluxe stemmechanieken
  • Voorgemonteerde snaren: Hannabach 815HT (art. 122784)
  • Kleur: Zwart
Leverbaar sinds Augustus 2014
artikelnummer 347807
verkoopseenheid 1 stuk
Cutaway No
Top Spruce
Back and Sides Mahogany
Pickups No
Fretboard Black Walnut
Nut width in mm 48,00 mm
Scale 650 mm
Colour Black
Case No
Incl. Gigbag No
ook als nieuw beschikbaar. € 139
€ 119
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
1

1 Klantenbeoordelingen

4 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

features

geluid

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
H
Jeder Zeit wieder
H.T 31.10.2014
Habe die Gitarre für eine Teeny und absoluten Anfänger gekauft.
Das Preis-Leistungsverhältnis ist hervorragend.
Der Korpus ist in der unteren Rundung etwas größer als bei anderen Konzertgitarre. Dadurch sind die Bässe ausgeprägter und der Klang ist insgesamt etwas voller. Das Griffbrett ist mit 48 mm ein klein wenig schmaler und begünstigt Teenys mit kleinen Fingern, ohne aber größere Finger zu benachteiligen.
Zuerst hatte ich mir die Gitarre in Natur bestellt und fand das Aussehen klasse, da es durch die Maserung ein wenig vom normalen Abweicht.
Leider wollte die jüngere Generation unbedingt schwarz. Auch diese sieht gut aus. Allerdings sieht man an der Halsrückseite kleine Farbnuance , die aber nicht weiter stören. Optisch gefällt mir besonders die schwarze Mechanik. Diese arbeitet bisher sehr exakt, allerdings habe ich die Verdacht, das sie mit der Zeit ausschlägt. Dies ist aber nur eine Vermutung.
Alles in allem für diesen Preis eine sehr gut verarbeitete Gitarre mit schönem vollem Klang.
Das einzige Manko ist der fehlende Knopf am unteren Korpus zum Befestigen des Gitarrengurts. Das habe ich bisher bei noch keiner Gitarre gesehen, weshalb ich auch einen Punkt abziehe.
features
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden