Harley Benton JA-60CC Shell Pink

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 13.05. en Dinsdag, 14.05.
C
Goede gitaar voor weinig geld.
Celke 30.11.2022
Na een jaar alleen maar acoustisch spelen wilde ik graag een elektrische gitaar er bij. Na lang wikken en wegen (wel 100 recensies) gelezen heb ik gekozen voor deze ja-60cc. Een goede keus want het is enorm veel gitaar voor weinig geld. De gitaar is mooi afgewerkt, zit goed in de lak en laat zich makkelijk bespelen. De elementen hebben een goed geluid, er zoemt niks .
De hals is makkelijk bespeelbaar. Ik heb vrij kleine handen maar kan goed uit de voeten op het fretboard. De medium frets kennen geen scherpe randjes en bij het indrukken van de snaren is het fretboard nog voelbaar en dat vind ik prettig. Deze gitaar is heel basic kent weinig extra’s. Dat is voor mij een plus en is waarschijnlijk de reden dat H.B. voor zo weinig geld een goede gitaar kan bouwen. De gitaar was goed afgesteld, intoneerde een beetje maar dat was makkelijk te verhelpen.
Kortom; dit is voor mij de perfecte instapgitaar. Ga hier nog veel plezier mee beleven.

Mooie gitaar!
Jellie 03.04.2024
Deze gitaar besteld vanwege onder andere de kleur en reviews op YouTube en ik wilde er q met p90's. Ik ben er erg blij mee! Gitaar is mooi afgewerkt, geen scherpe frets, geen gortdroge toets. Helemaal prima gewoon. Voor dit geld vind je niet snel iets beters denk ik.