Harley Benton GS-Travel Spruce

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Schitterend instrument voor deze prijs.
Dimidoedel 19.02.2018
Ik had deze gitaar besteld voor de dochter die 9 jaar is. Ik was verbaas van de kwaliteit en de klank zeker voor deze prijs.
De levertijd was wat langer, omwille van de interne kwaliteitscontrole die blijkbaar gedaan wordt voor de instrumenten die speciaal voor Thomann gemaakt woren: Top!!!

Mooi compact reisgitaartje
BluesBerry 07.02.2020
Hij is niet geweldig, maar wel waar voor zn geld. Als je een gitaar mee wilt nemen op reis maar bezorgd bent dat er wat mee gebeurt, moet je een goedkopere meenemen. Deze komt daarvoor in aanmerking. Niet duur, best wel OK klank, zeker als je de snaren even vervangt door wat betere. Maar je moet niet te kritisch zijn. Zo is de intonatie hoger op de hals niet helemaal in orde. Ook heb ik de frets moeten polijsten, maar dan speelt en klinkt hij heel behoorlijk. Niet gek voor de prijs. En ook nog incl gigbag. Nice.

KK
Perfect Guitar
Kris Kobal 27.10.2019
Expected less than what it is. The sound is good for the price.