Harley Benton Electric Guitar Kit T-Style

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
c
cls0213 11.04.2021
Als je wilt weten hoe een elektrische gitaar werkt, dan is deze kit ideaal om eens aan te schaffen. Maar er zijn wel een aantal bedenkingen met deze kit

- De kwaliteitscontrole is niet optimaal. Bij de kit die ik aankocht ontbrak er een vijs en was er van een andere één te veel.
- De handleiding is heel eenvoudig en de foto's zijn niet altijd duidelijk zodat je lang moet kijken om te zien welke vijs er wordt gebruikt.
- In de handleiding staat er ook geen overzicht van de meegeleverde vijzen zodat je niet kan weten hoeveel er exact moeten zijn.
- De snaren die er worden bijgeleverd zijn bedenkelijke kwaliteit.
- Er wordt een inbussleutel sleutel meegeleverd om de hals te regelen maar niet van de juiste maat (te klein).

Al bij al is het wel een leuk tijdverdrijf om een gitaar in elkaar te steken en niets houd je tegen om later deze gitaar te gaan aanpassen met betere elementen, ...

Sbukkems 23.09.2020
Did not expect to much due to the price, but there werd no holes pre drilled between pick up cavities and control cavity. Finish on the body was very ruff. Kit was missing several screws.