Harley Benton Custom Line CLD-15MCE

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
JR
Wat een gitaar (voor dat geld)
Jan Rorive 13.10.2020
Na een slechte ervaring met de HBO-600NT met mesachtige frets en ruw als een vijl, nu een CLD-15MCE besteld gebaseerd op de vele positieve beoordelingen . En terecht. Een fantastisch ogende gitaar en geen enkel punt te vinden waar ik kritiek op zou kunnen hebben. Action en intonatie perfect en hij klinkt fantastisch. Hoewel pas een dag in huis ben ik ervan overtuigd dat ik er veel plezier aan ga beleven. Afgelopen zomer ben ik begonnen met fingerpicking en daar zal hij het meest voor gebruikt worden.

1972 25.06.2019
Wat een ongelooflijk fijne gitaar.
Voor iemand die geen poespas wil. de gitaar oogt sober en is dat ook, maar wel ongelooflijk mooi.

Ik gebruik deze gitaar voornamelijk thuis.
Het geluid is warm en vol.
De afwerking is echt niets op aan te merken, geen enkel puntje kunnen vinden.

Let wel op dat je nergens tegen aan stoot, want bij mij chipte de lak meteen. Heb het nog wel kunnen herstellen.

Het enige dat mij opvalt zijn de tuners, ze doen hun werk goed en houden de gitaar goed op tuning, maar sommige werken nogal stroef. Ik heb hier nog niet naar gekeken, maar kan denk ik met een beetje olie worden verholpen.

Conclusie na een half jaar dagelijks gebruik: Een fantastiche en mooie Harley Benton uit de custom Line. Mijn eerste en zeker niet mijn laaste.

Top gitaar
Anoniem 14.06.2022
Fantastische acoustische gitaar speelt er fijn en heeft een mooie warme klank echt een aanrader!