Gruvgear Fretwrap SM

Levering verwacht rond Donderdag, 2.05.
AD
Fretwrap
A.D.van Dongen 17.07.2017
Fijne wrap, nu hoef ik niet meer mijn oude sokken om de hals te krullen, deze -makkelijk te gebruiken- wraps doen precies wat ik wil: de trillingen dempen!

Fb
Weinig tot geen “bijgeluiden”
First bass 27.10.2019
Dit klein en handig hebbedingetje doet zijn werk goed. Ik speel veel muted notes en de fretwrap is dan zeer geschikt. Eenmaal op de hals geplaatst en je hebt er geen omkijken naar.
Pluspunt: verminderen van “hinderlijke” bijgeluiden
Minpunt: de prijs.

v
Veel eerder moeten doen
videobuff 16.08.2019
Met deze gruvgar klink ik zonder al te veel moeite een stuk schoner.
En dat hoor je zeker tijdens de live optredens.
Veel eerder moeten doen

NB
Stevige damper
Nik Batlik 19.11.2018
De damper doet waar hij voor gemaakt is perfect: alles wordt perfect gedempt. Makkelijk om je gitaar heen te doen, makkelijk te verwijderen en heeft wat ruimte voor ietwat bredere gitaren.

RJ
doet wat het moet doen
Rob J 07.02.2020
ik gebruik 'm als mute bij het tappen, en dit werkt prima. misschien een beetje prijzig voor ''klitteband en wat stof'' maar je hebt dan wel kwaliteit.

Fretwrap 6-string
Jaim 23.02.2021
Ik heb deze fretwrap nu al een tijdje en ik been zeer tevreden over de kwaliteit van deze fretwraps!

GL-Martin 20.03.2017
Het is wat aan de dure kant maar het doet z,n werk perfect