Beschikbaar in een paar maanden
Beschikbaar in een paar maanden

Dit artikel is momenteel uitverkocht, maar wij hebben hiervoor al een nieuwe bestelling uitstaan. Helaas kan de leverancier geen levering binnen de komende drie maanden garanderen. Wij raden u aan een geschikt alternatief in onze winkel uit te zoeken.

Eindelijk, mijn Gibson is veilig!
Gijs97 04.10.2019
Sinds ik mijn Gibson Les Paul heb weigerde ik om hem mee te nemen naar reptities puur uit voorzichtigheid, ik had namelijk geen koffer. Nu ik dit koffer heb kan ik mijn Les Paul eindelijk fatsoenlijk opbergen en vervoeren. De gitaar zit strak in het koffer en de voering is zeer zacht. Het opbergvak is ruim genoeg om een setje snaren, blikje plectrums en dergelijke mee te nemen. Het handvat voelt stevig en de sloten sluiten goed, kortom; een zeer bruikbaar koffer met mooie afwerking, het Gibson logo op de buitenkant doet het natuurlijk altijd goed!