GHS David Gilmour String Set G

Levering ongeveer tussen Maandag, 13.05. en Dinsdag, 14.05.
GV
Fijne en goed gebalanceerde set
Gerald Vos 03.01.2019
Deze set wijkt eigenlijk nauwelijks af van een standaard GHS set, behalve die verweerde kop van Gilmour voorop ;-)
Aangeschaft om een wat zwaardere set snaren te probeen, en dat bevalt uitstekend. De klank is goed, maar ook de balans qua volume en spanning bevalt mij prima.
Ik gebruik nu uitsluitend de Gilmour signature sets - zowel de G alsook de F set, los van welke gitaar. De G is uitstekend voor een half nootje lager stemmen (in Eb dus) of drop-D, en ook als je, zoals ik, gewend was aan een standaard 09-46 set (GHS CL) en nu wat meer wilt 'werken' voor je toon.
David blij - ik blij :-)

Perfect
Jule016 13.09.2021
Ik heb veel snaren geprobeerd en kwam altijd weer bij deze uit, elke gitaar is anders natuurlijk maar op mijn HB Telecaster vind ik dit toch de beste snaren.