Gator GBE-Mini-Elec

11

Gigbag voor mini E-gitaren

  • Verstevigd headstock- en halsgebied voor speciale bescherming
  • Ruime buitenvakken
  • Buitenmateriaal: nylon
  • Bekleding: 10 mm
  • Gewicht: 0,5 kg
  • Kleur: zwart

Binnenmaten:

  • Lengte: 965 mm
  • Hoogte: 64 mm
  • Body lengte: 483 mm
  • Breedte onderste ronding: 381 mm
  • Breedte middelste ronding: 356 mm
  • Breedte bovenste ronding: 356 mm

Buitenmaten:

  • Lengte: 991 mm
  • Breedte: 406 mm
  • Hoogte: 76 mm
Leverbaar sinds Augustus 2017
artikelnummer 414318
verkoopseenheid 1 stuk
Colour Black
Model Mini-ST-Style
Padding (Strength) 10 mm
Finish Nylon
Outside Pocket Yes
Backpack Yes
€ 29
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
1

11 Klantenbeoordelingen

4.9 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

hanteerbaarheid

afwerking

5 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
L
Looka 08.12.2020
Only dissadvantage is that you get only one shoulder strap.
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
F
Frank475 12.02.2018
Den Gigbag habe ich für eine Fender Squier Mini Gitarre gekauft. Er passt perfekt. Die Verarbeitung des Gator ist tiptop: Keine hängenden Fäden, Reissverschlüsse laufen gut, haken nicht und die Tasche verströmt keine Gerüche. Die Griffe sind an der richtigen Stelle, d.h. die Gitarre ist beim Tragen weder kopf- noch hecklastig.
Die Polsterung hätte vielleicht noch 5 mm dicker sein können, dann wäre die Tasche allerdings auch etwas schwerer geworden.
Für ?Nachwuchsgitarristen? ist weniger Gewicht ganz angenehm.
Taschenalternativen gibt?s nicht wirklich. Die Thomann Short Scale Tasche passt laut Kundenbewertungen nicht für die Squier Mini, die Fender Tasche ist nicht mehr im Angebot und mit ca. 45¤ (bei Fender) stimmt auch das Verhältnis zum Wert der Gitarre nicht ganz.
Fazit: Gutes Preis-Leistungsverhältnis. Ich würde die Tasche wieder kaufen, hoffe aber, dass sie lange hält.
hanteerbaarheid
afwerking
0
1
Evaluatie melden

Evaluatie melden