Fun Generation Orchestra Stand

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
Ev
Goed statief
Edwin van der Putten 01.02.2022
Ik had er eerder ook al eentje aangeschaft en die beviel goed! Dus nog eentje gekocht.

Handig is dat je het blad los van het statief kunt halen, wat het makkelijker maakt om het statief te vervoeren.

Het enige verschil met het eerste statief is dat er wat speling zit bij het klemmetje wat het statief met het blad verbindt. Dat kan wat rammeltjes en beetje onstabieler gevoel geven.

Maar joh... voor dit geld....... echt zéér goede kwaliteit/prijs verhouding! Aanrader dus!

Lo
speel als een professional
Lover of music 25.01.2024
Voelt goed, staat stevig, goed in te stellen. Prettig dat er allerlei accessoires aan toe te voegen zijn: plankje, bekerhouder, magnetisch potlood etc.

Goed standaard
Wessel73 26.11.2022
Goed standaard, zeker voor de prijs

Prima stand voor het geld
TromRay 16.10.2021
Prima stand voor het geld

zeer stabiele muziekstandaard voor een goede prijs!
Hetty-76 20.10.2023
De muziekstandaard staat heel stevig, er kunnen gemakkelijk zware boeken of mappen opstaan. Zeer gebruiksvriendelijk en degelijk!

SR
Very nice stand!
Sandro Rodrigues 16.11.2023
Price/quality is the best product I have found.
It works perfectly for my ensemble and for lessons!

Prima stand!
AndreBouw 23.01.2023
Prima muziek standaard voor een klein bedrag. Zeer stabiel, je moet er wel ruimte voor hebben, want om hem nou iedere keer uit elkaar te halen lijkt me niet handig

Wide
Haniii 09.01.2024
Pretty neat, fits a lot and feels steardy and kinda stable. could use more weight on the legs instead the board, would be more stable

MG
Degelijke en zeer betaalbare lessenaar
Muziekhuis050 Groningen 19.03.2024
Stevige standaard waar ook een dik boek op kan staan zonder dat hij onmiddellijk omvalt voor een bijzonder vriendelijke prijs!

HL
Perfect
Hoopvol LOL 26.04.2024
Ik ga een nieuw koor beginnen en dan is de basis het belangrijkste. Dus kwalitatief goede muziekstandaard is essentieel