Flyht Pro L-Rack 8U/10U Profi SF

5

8U Hoekrack met Serviceklep

  • Professionele uitvoering
  • Materiaal: 10 mm multiplex
  • Gesplitste deksel aan de voor- en bovenkant
  • 4 Vlindersluitingen
  • 2 Inklapbare handgrepen
  • 8 Kogelhoeken
  • Volledig afneembare serviceklep met spansluiting
  • Stabilisatierail
  • Rubberen voeten aan de onderzijde
  • Lengte bovenste rackrail: 550 mm
  • Bruikbare lengte rackrail boven: 525 mm
  • Inbouwdiepte rackrail boven: 450 mm
  • Afstand bovenste rackrail tot deksel: 95 mm
  • Lengte voorste rackrail: 450 mm
  • Bruikbare lengte voorste rackrail: 425 mm
  • Inbouwdiepte voorste rackrail: 550 mm
  • Externe afmetingen (B x H x D): 540 x 605 x 690 mm
  • Gewicht: 19,5 kg
  • Kleur: Zwart gecoat
Leverbaar sinds Juni 2016
artikelnummer 392385
verkoopseenheid 1 stuk
Formfactor 19"
Construction Type Winkelrack
Vertical Height Units 8 U
Internal Depht [mm] 550 mm
Horizontal Height Units 10 U
with display stand No
Rack rail at the back No
Service flap Yes
With Wheels No
Trolley No
Shock Mount No
Clasps Butterfly
Material 10 mm Plywood
Colour Black
External Width 540 mm
External Height [mm] 605 mm
External Depht [mm] 690 mm
Weight 19,5 kg
Toon meer
€ 199
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
1

5 Klantenbeoordelingen

4.2 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

stabiliteit

hanteerbaarheid

afwerking

4 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
R
Solid for the money
Rosser 03.09.2023
Can't ask for much more under £200.
Good build quality and the rack space is actually more than quoted in the spec! Squeezed another 2/3u per side in there! Super. Thanks again for supplying thomann.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
R
Alles in allem sehr gelungen für diesen Kurs
Richard6103 19.02.2017
Nach dem das Teil endlich geliefert wurde war ich ersteinmal von der Grösse des Kartons sehr Überrascht.
So groß hatte ich es nicht erwartet.

Nach dem Auspacken ging es dan gleich los.
Als Anmerkung, wäre es bessergewesen die Schrauben wären in einem Separaten Päckchen gewesen.
Also alle Schrauben raus und die Geräte erteinmal in die Richtige Position lose einsetzten.
Nach dem alle Geräte am richtigen platz im Rack verschraubt waren ging es an die Verkabelung. Jetzt habe ich gemerkt das im Rack unendlich viel Platz ist.
Die Verarbeitung kann sich echt sehenlassen.
Mit der entscheidung für genau diesen Rack bin ich sehr zu frieden und würde es genau so erneut entscheiden.
ein tolles Produkt welches man ohne bedenken weiterempfehlen kann.
Grüße aus NRW
stabiliteit
hanteerbaarheid
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
N
Nussi20 12.06.2019
Die Box hält bis jetzt das was sie verspricht. Die Rackbefestigungsschrauben sind genügend vorhanden. Der Platz im Gerät war für meine Zwecke mehr als ausreichend. Das Preis-Leistungsverhältnis ist gut.
Von meiner Seite her zu empfehlen.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
T
Améliorations
Trompette_77 19.10.2021
L'optimisation de la profondeur réduirait le poids. Les éléments installés n'ont pas besoin de tant d'espace arrière.
Vue la taille du caisson et son poids une fois équipé, des roulettes seraient bien venues.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden