Fischer Amps In Ear Amp 8

2

Fischer Amps In Ear High Quality in-Ear Headphone Amp

  • Voor maximaal 8 muzikanten
  • Class A MOSFET hoofdtelefoon versterker met limiter functie
  • Schakelbaar in de eindstap voor vermogensaanpassing voor low-ohm in ear oortelefoon en hoofdtelefoon met hogere impedantie groter dan 250 Ohm
  • Twee hoofdtelefoon uitgang jacks en XLR male om de Guitar te verbinden In Ear Kabels
  • Robuuste 9.5 "case met geïntegreerde schakelende voeding met een schakelbare voeding van 115 VAC of 250 VAC
  • Schakelbaar low-pass filter 80 Hz / 24 dB / okt.
  • Stereo, mono-mix en mono schakelbaar
  • Uitgang voor aansturing een bass shaker versterker
  • Twee gebalanceerde ingangen met XLR / jack combinatie jack
  • XLR outputs
  • 8x XLR male uit
  • Stereo aux line-in
  • GND-lift schakelaar
  • Schakelbare voeding van 115 VAC of 250 VAC
  • Inclusief 19 "montagekit
Leverbaar sinds Juni 2013
artikelnummer 317101
verkoopseenheid 1 stuk
Powered by: Built-In PSU
Integrated Mixer Yes
Limiter Yes
€ 429
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Maandag, 29.04.
1

2 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

features

draagcomfort

geluid

afwerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
D
Für das Studio in Ordnung
DTE 06.12.2020
Ich habe mir dieses Produkt gekauft um in meinem kleinen Home-Studio alle Beteiligten mit InEar Monitoring auszustatten. Für eine Bühne kann ich mir kabelgebundenen InEars nicht vorstellen, aber für das Studio komplett ausreichend. Habe Sie jetzt gut zwei Jahre in Betrieb und läuft nach wie vor einwandfrei.
draagcomfort
features
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
k
Tut was es soll, und das Gut
kelko 21.08.2018
Wird seit Frühling in einer christlichen Gemeinde mit verschiedenen Teams und Musikrichtungen eingesetzt.
Das Gerät muss nicht viel leisten, das tut es aber ziemlich gut.

Die Verstärkerleistung ist ordentlich, so dass die IEM-Geräte bei den Musikern (primär Behringer PowerPlay p2) genug Signal kriegen. Das Gerät läuft ohne irgendwelche Mucken. Klanglich gab es nie irgendwelche Klagen seitens der Musiker (die nicht Input-Bedingt waren ?)

Ein Stern Abzug gibt es, weil die Konstruktion mit dem 19''-Montagesatz sehr biegsam ist. Beim Reinstecken der Stecker in den Amp hat man fast die Befürchtung, dass man diese Platte gleich durchbricht.
Aber bei uns werden die Kabel selten rausgezogen, insofern für uns halb so wild.

(Tragekomfort: ? Bei einem fest eingebauten Gerät? Entsprechend ist die Wertung dort nur um möglich nah am Durchschnitt zu bleiben)
draagcomfort
features
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden