Fender Neck '51 Tele FAT

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Fijne hals, prut nut
BassBro 15.10.2023
De hals speelt fantastisch, het verschil is redelijk subtiel maar ik vind het fijner spelen op deze hals omdat ik grote handen heb. Ik vraag me wel af of deze verbetering me nu meer dan 300 euro waard was maar goed. Fijn ding, fijne gitaar.

Het grootste minpunt is echt de nut die er in zat. Ik vraag me af hoe handgemaakt het ding is en als dat is echt zo is vraag ik me af hoe capabel fender tegenwoordig nog is. De nut was slechter dan wanneer je een willekeurige onafgewerkte nut erbij besteld en die er in de plaats van deze indrukt. De nut was op maximale hoogte erin gezet en de slots voor de snaren waren te klein waardoor de snaren er vast in zaten of er bovenop lagen. Doe jezelf een plezier en koop gelijk een nieuwe nut erbij wanneer je deze hals besteld.