Squier CV 60s Strat LPB

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 15.05. en Donderdag, 16.05.
Pu
Fijne aankoop
Paul uit Amersfoort 10.03.2021
Gisteren mijn gitaar uit Duitsland ontvangen.
De gitaar was duidelijk gechecked en heel goed verpakt en binnen een paar dagen in huis. Dat is niet bij elk bedrijf het geval, zo het ik helaas ondervonden.

Gitaar is mooi afgewerkt en ligt erg fijn in de hand. Smalle nek. Klinkt ook goed. Snarenset ga ik misschien wel vervangen, want die zijn een beetje dun. Het fretboard is (nog) een beetje stroef. Ik weet niet of je dit kan polijsten. Ik sta open voor tips? Maar misschien wordt dit na verloop van tijd wel beter. Degelijke stemmechanieken.
Ik heb nog nooit eerder op een 'Strat model ' gespeeld; merk dat de volumeknop een beetje in de weg zit, als je gewend bent in de beurt van de brug aan te slaan...Daar heb je bij een Telecaster of LesPaul model geen last van.

Eeff 11.09.2021
Mooi afgewerkte gitaar. Geen fret sprouts en blijft in tune. Schitterende kleur. Ben er erg blij mee.