Fender Blues Junior IV

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
JN
Fijne kleine buizenamp
John Nada777 17.04.2020
Jarenlang had ik een Fender Hot Rod, die ik ooit tweedehands kocht. Vorig jaar verkocht ik deze naar meer dan tien jaar, omdat ik mijn andere amps inmiddels meer gebruik. Tijdens een instore van een concurrerende muziekwinkel pakte ik deze amp om doorheen te spelen, omdat ik bekend ben met zijn grote broer. Ik was verrast hoe goed deze amp kon klinken op laag volume.

Rond kerst besloot ik een Blues Junior IV te kopen bij Thomann. Het idee was: handig voor thuis in de woonkamer, voor akoestische shows met mijn band of gigs in kleinere venues. Zowel mijn vriendin als ik gebruiken deze amp en hij voldoet met verve waar ik hem voor kocht. Vooral bij het spel en de sound van haar sluit de amp goed aan, dus ik denk dat ik hem vaker aan haar kwijt ben dan dat ik hem zelf gebruik.

Wat de tijd nog zal moeten leren is hoe duurzaam en degelijk de amp is. Met de Hot Rod heb ik door de jaren heen enorm veel problemen gehad en uiteindelijk had die amp vaak onderhoud nodig en werd erg onbetrouwbaar. Dat was ook een van de redenen dat ik hem wegdeed. Hopelijk heeft Fender dat inmiddels met o.a. deze amp beter voor elkaar.

PE
Really good 2nd amp
Philip Ernst 10.10.2022
I got this amp because I used a cheaper one before this and the reviews looked promising. With some eq'ing I foudn a sound I enjoyed, and does this baby sing.
I only wished it could've had some more features, or different forms of reverb, but you can't expect everything for this price.
In conclusion: easily worth the price.