m
ZLX-15p
marnix 30.04.2018
Ik heb 2 maanden geleden deze krachtpatser gekocht, en ik heb er geen seconde spijt van gehad! Het geluid is regelrecht geweldig, duidelijk, glas helder, genoeg bass en volledig het valt volledig door de DSP in te stellen naar eigen keuze. De DSP is geweldig, met één draai aan de knop kun je hem b.v. instellen als monitor of wat dan ook. De kracht is ook onwaarschijnlijk, ik heb er mee voor 150 man gedraaid zonder subs en ze gingen vlotjes, geen distortion of iets, gewoon glas helder, goede bass en achteraf (en dit verzin ik niet) complimenten over hoe mooi ze klinken. Ze zijn kortom perfect voor iedereen die een top speaker voor een goede prijs wilt en dan ook nog van een gerenomeerd merk!

positief:
-krachtig
-mooie afwerking
-mooi geluid
negatief:
-de grill wordt makkelijk vuil, confetti blijft er tussen zitten maar dat is het dan ook.

DJ
Echte EV Sound
Der Johann 03.02.2019
Had al ervaring met de EV ZLX , deze destijd weggedaan wegens overstap naar de ELX 115 , Toch de ZLX er weer bijgekocht voor monitoring , Ik ben zeer tevreden over de Sound , deze klinkt heel helder in het hoog en bas is ook rijkelijk aanwezig .
Ik gebruik de ELX als FOH , De volgende aankoop gaan 2 EV EKX 118 worden . Ik ben echt een EV fan geworden
Dank aan Thomann voor de sneller levering

K
Fijne geluidsset!
Koorjuf 28.03.2018
Wij gebruiken de set voor een semi-professionele black-gospel en soul koor.
Ik was meteen onder de indruk van de geluidskwaliteit, zeker in verhouding tot de prijs.
Het heeft een stevig laag en fris hoog wat fijn is voor zangers.
De speakers zijn nog redelijk hanteerbaar en op standaards te zetten.