Eurolite AF-8 Universal Drum Fan

7

Windmachine

  • Vloerventilator met variabele windkracht en windrichting
  • Trommel van 50cm voor maximum luchtcirculatie
  • Energiebesparende, snel draaiende motor
  • 120W Vermogen
  • 3 Snelheden
  • Trommel draait tot 110° voor flexibel gebruik
  • Stabiele anti-slip vloerstandaard
  • Laag geluidsniveau (ongeveer 71 dB)
  • Lange levensduur dankzij koperen spoel in motor
  • Geïntegreerde kabeloproller
  • Praktische handgreep
  • Opmerkelijk design afgewerkt met zwarte lak
  • Stevige metalen constructie
  • Veelzijdig toepasbaar voor windgeneratie, koeling of ventilatie
  • Stroomvoorziening: 230 V AC, 50 Hz
  • Totale vermogen: 120 W
  • Stroomaansluiting: vaste stroomkabel met randaarde stekker
  • Toerental: 1050 rpm, 1200 rpm, 1350 rpm
  • Maximaal luchtdebiet: 6562 m³/h
  • Afmetingen (B x D x H): 54 x 19 x 51 cm
  • Gewicht: 4,95 kg
  • Kleur behuizing: Zwart
Leverbaar sinds November 2021
artikelnummer 532150
verkoopseenheid 1 stuk
€ 111
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

7 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

windopwekking

5 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
D
Solide Windmaschine für Bühnen und kleinere Veranstaltungen
DaBen 14.06.2022
Habe mir diese Windmaschine gekauft um auf Hochzeiten und kleineren Veranstaltungen für ein wenig Abkühlung zu sorgen, sollten die Räume nicht so gut durchlüftet sein oder sollte es einfach zu warm zum tanzen sein. Ich habe den Fan seit ca. einem Monat und habe ihn bisher auf jeder Veranstaltung mitgehabt. Resultat: die Gäste lieben dieses Teil! Alle paar Minuten steht jemand vor dem Fan und kühlt sich ab. Für fast keine Technik habe ich bisher so viel positives Feedback bekommen, wie für diesen Fan. Die Gäste erwähnen andauernd wie glücklich sie sind, dass so eine Windmaschine auf der Veranstaltung steht. Überlege mir tatsächlich, deswegen noch einen zweiten zu kaufen. Solide Bauweise, fällt nicht zu dolle auf und habe bisher keine Probleme gehabt. Der Fan läuft pro Veranstaltung ca. 10-16 Stunden durch und hat nicht einmal schlapp gemacht. Von der Lautstärke her war es bisher auch nie ein Problem. Wenn die Musik zur Party läuft hört man ihn gar nicht mehr und zu ruhigeren Phasen wie beim Essen stört er ebenfalls nicht. Also klare Weiterempfehlung für Veranstaltungen bis zu 100-150 Leute um die Tanzfläche abzukühlen.
afwerking
windopwekking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
T
Efficace pour le prix
Tatimaki 27.02.2023
Fait bien le travail qu'on lui demande
Plutôt léger, robuste et de fabrication assez simple
3 vitesses des de rotation différente bien pratique
Très bon rapport qualité/prix
afwerking
windopwekking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
H
Echt solide!
Hattei 17.05.2023
Macht grundsätzlich für jede Windbewegung von Raum zu Raum oder in der Halle genug, wenn man ein starken Wind der sehr auffällig ist machen möchte (wehende Haare etc.) wirds dann schwierig. Für den Preis echt toll und effektiv für jeden Anwendungsbereich.
afwerking
windopwekking
1
1
Evaluatie melden

Evaluatie melden