€ 1.145

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 13.05. en Dinsdag, 14.05.
Y
Geweldige Pickups
Yada 13.10.2022
Ik kan er niks negatiefs over zeggen. Supermooie gitaar. perfect afgewerkt en ik ben vooral zeer tevreden over de pickups. Beter dan EMG naar mijn mening. Ze hebben veel dynamiek en vind ze zeer geschikt voor metal riffs. Je kan de tone knob naar buiten trekken zodat het single coils worden en dan heb je een mooie clean sound, dus je kan er van alles mee. De locking bridge en locking tuners maken het helemaal af. Je hebt echt waar voor je geld.

AK
Gewoon een top gitaar
Aidan Kruk 30.08.2022
Ik kocht deze gitaar in mei 2021 als cadeau voor mezelf vanwege het slagen van mijn HAVO-examen.
Na lang overwegen en onderzoek besloot ik voor de seymour duncan variant te gaan. Ik speel vooral ritme gitaar en was bang dat ik beter voor het strakkere emg-geluid had moeten gaan.
Ik heb echter nul spijt van mijn keuze. De bridge pickup in combinatie met de tone knop is echt geweldig en ben er tevreden mee.
Het speelt gewoon fantastisch, echt het geld volledig waard.
Als je van passieve pickups en metal houd, dan is dit de gitaar voor jou