1 Recensie

Ernie Ball 2915 M-Steel

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Mager staal >:-(
Anoniem 15.01.2017
De snaren klinken prima, zeker voor metal als je veel output wilt. Maar de durrzaamheid is erbarmelijk slecht. Na twee oefensessies met de band en een oefenavondje thuis brak de D-snaar. Twee dagen later had ik een optreden en ik heb ze vervangen door D'Addario EX-140, die het prima hebben gehouden en net zo goed klinken. Ik heb toen de set vervangen was de dikke M-Steel E-snaar gewoon met blote handen kunnen breken. Na twee keer knikken trok ik hem zo doormidden. Dit is dan ook nog eens een set die drie maal zo veel kost als gewone snaren. Ik ben nu even over op D'Addario EX-140. Voorheen had ik Ernie Ball Skinny Top Heavy Bottom. Dit zijn twee goede snaren die je normaliter niet breekt binnen drie maanden (drie avonden per week spelen). De M-Steel snaren: laten liggen, niet doen. Advies aan Thomann: haal deze TROEP uit jullie assortiment, dit past niet bij een kwaliteitswinkel als van jullie.