Electro Harmonix Metal Muff/ Top Boost

Verwachte verzenddatum: Zaterdag, 27.04.
Af
All for metal!! 25.10.2019
Ik zocht en vond met de Metal Muff een eigentijdse metal-sound, maar de Metal-Muff overspant zelfs een breder scala aan sounds.
In het begin is het wat moeilijk om de juiste setting te vinden, maar eens je het in de vingers hebt, kan je er zelfs met kleine aanpassingen van de bedieningsknoppen een fantastische sound mee opbouwen. Zoals alle pedalen van EH is ook de Metal-Muff in een stevig en stijlvol omhulsel gepakt. Met de Top-boost geef je nog een extra dimensie aan je sound. Echt een topper!

d
Stevig gebouwd en geweldige klank
dr_eyebrow 30.11.2020
Ik gebruik deze distortion pedaal met mijn Novation Basstation II synthesizer en het klinkt fantastisch. Zeer stevig gebouwd en de grote knoppen voelen geweldig aan. Op batterijen of met kabel, aanrader!