EBS PG-10 Flat Patch Cable Gold

Levering ongeveer tussen Maandag, 6.05. en Dinsdag, 7.05.
Betrouwbaar & compact
GM1996 02.08.2023
Een van de beste patchkabels op de markt, zijn erg compact en betrouwbaar. heb per ongeluk recent deze besteld ipv de EBS High Performance gezien ze haast identiek zijn, en ondanks dat de High Performance versie van deze patchkabels een net iets betere bekabeling heeft, heb ik niks te klagen over deze versie, of de kwaliteit.

DB
defect binnen 1 jaar
Dirty Bird 14.12.2020
defect binnen 1 jaar. Kunnen niet veel hebben

Doet wat het moet doen
Bart_W 15.10.2021
Geen ruis, goed stevig gebouwd en toch flexibel genoeg om het goed overal omheen te kunnen leggen. Ik gebruik deze voor al m'n patchkabels op m'n pedalboard. Zeer tevreden!

Fleixbel en hoogwaardig
Simon-Hans 04.08.2023
De patch-kabels bestaan uit dubbel afgeschermd snoer en vergulde metalen mantel en contacten.
Door de vlakke vormgeving zijn ze uiterst flexibel en daardoor heel erg handig voor een op pedal board. Na ca 15v jaar nog geen problemen gehad van defecte kabels.

s
helemaal mooi
smits 08.04.2020
Goede prijs, goede afwerking, niks te klagen over het geluid. En bovenal: super compact, dus ideaal op elk pedalboard!

Neemt weinig ruimte
MarkNL 22.08.2018
Neemt weinig ruimte in op je pedalboard. Perfect! Want dan kan je meer kwijt. Bovendien ziet het er netter uit dan 10 kabel met 2 grote pluggen.

r
rgr320 20.07.2020
geen enkele problemen mee gehad, werkt naar behoren. pluggen en gaan!

Top!
Top! 02.11.2018
Voorheen gebruikte ik pancake plugs van o.a. Hicon, maar deze zijn nog een stuk dunner en de kabel zelf is flexibeler. Top kabel, ook prima prijs/kwaliteit.

Handig en ruimtebesparend
BartDD 15.02.2018
Topkwaliteit patch kabel met zeer ruimte besparende dunnen pluggen. Scheelt behoorlijk vergeleken met conventionele pluggen.

Amazing
Martsie 23.05.2023
These are absolutely amazing. I never want anything different. They're very compact and useful.