Dunlop Blues Bottle Slide Medium 275

Levering ongeveer tussen Woensdag, 8.05. en Vrijdag, 10.05.
JN
John Nada777 17.04.2020
Als liefhebber van mannen als Duane Allman en in navolging Derek Trucks, wil je als gitarist natuurlijk ook eens even zoiets als die coridicin bottle uitproberen. Ik heb er nog niet aan kunnen wennen. Tot dusver speel ik meestal met een dikke glazen slide die strak om mijn vinger zit. Deze is een stuk dunner dan waar ik normaal mee speel en zit wegens mijn smalle vingers nogal wat erg los. Daarbij is de rand niet meteen erg praktisch.

Maar laten we eerlijk zijn: de meesten zullen net zoals ik deze slide niet perse kopen omdat je denkt dat het beter speelt, maar omdat enkele slide-helden hiermee spelen of speelden. Met de constructie is niets mis, maar ik moet er nog aan wennen. Hoe dan ook is het tof er eentje te hebben.