Don't Fret Finger Position Violin 4/4

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
DC
Prima idee; relatief duur
Dr. Coenobite 04.12.2019
Als multi-instrumentalist pak ik mijn e-viool relatief weinig op. Het geluid dat ik produceer is daarom - en paradoxaal genoeg - vrij constant. Echter, het pakken van de juiste positie is lastig, zeker als je, zoals ik, niet vaak studeert. Deze platte-grond(!) is dus ideaal voor al die beginnende violisten (wel met een 4/4-model) en voor de 'gelegenheids-vioolbespeler' (ik durf mezelf absoluut geen violist te noemen 😝). Veel beter dan 'geklieder' met typex.

Aanrader voor elke beginner. Handig, maar de prijs vind ik relatief te hoog. Ik vind een bedrag van 4-7 € redelijker. Maar ach, hoe vaak schaf je dit nou aan. En vergeleken bij de aanschafprijs van een 'Stradivarius' verwaarloosbaar. Anderzijds kan ik me ook niemand voorstellen die met een Stradivarius in diens bezit nog zo'n hulpmiddel nodig heeft 😊.

TJ
Music Sales Don't Fret
Tomas Johannink 12.04.2016
Goede prijs
Duidelijke instructie
Maakt beginnen met een fretloos instrument aanzienlijk makkelijker