Decksaver Pioneer DJM-750 MKII

14

Stofkap

  • Passend voor Pioneer DJM-750 MKII
  • Beschermt tegen stof, vuil, vloeistoffen en stoten bij transport
  • Materiaal: polycarbonaat
  • Melkachtig transparant oppervlak
  • Afmetingen (B x H x D): 38,0 x 32,5 x 3,6 cm
  • Gewicht: 0,7 kg

Let op: Pioneer DJM-750 MKII niet bij de levering inbegrepen!

Leverbaar sinds November 2017
artikelnummer 425217
verkoopseenheid 1 stuk
Category DJ
Suitable for: Pioneer
€ 43
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 29.04.
1

14 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

7 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
DM
Decksaver eben
DJ MaxXx 29.06.2021
Typisches Decksaver-Cover. Robust, passgenau und zuverlässig.

Ich hab mir die Decksaver Cover für meinen DJM 750 MK2 und die XDJ 1000 MK2 direkt beim Kauf dazu bestellt. Die Decksaver machen einfach einen klasse Job, passen absolut präzise auf die Geräte und halten echt einiges aus. Ich habe Videos gesehen, auf denen Leute auf den Decksavern rumgetrampelt sind und die Teile haben es überlebt. Ich werde das jetzt nicht testen, aber was ich selbst getestet habe, bzw. testen habe lasse: Meine Katze mit ihren 5kg kann sich darauf jedenfalls zum Schlafen legen ohne, dass die Geräte in Mitleidenschaft gezogen werden. Und das spricht für sich.

Ich bin top zufrieden und würde mir für weitere, neue Geräte, die ohne Haube kommen, wieder Decksaver kaufen!
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden