dB Technologies Sub 615

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
goede subwoofer voor weinig.
Gaston. 12.11.2019
Ik had deze subwoofer besteld omdat ik iets nodig had voor kleine klussen samen met de Db opera 208 d. Ik moet wel zeggen dat ik al bekend ben met deze serie van Db technologies, heb nml nog verschillende subs 618, zodoende dat mijn keuze voor Db technologies gauw gemaakt was, goede kwaliteit voor n kleine prijs. Het enigste minpunt is dat de clipleds gauw aangaan terwijl er nog voldoende vermogen over is, de sub vervormt niet, en het kan geen kwaad als er af en toe een ledje brand anders waren mijn 618 subs allang kapot geweest.De ideale kombinatie is 2x sub 615 en 2x de Db opera 10 dan kan je een behoorlijk publiek van geluid voorzien van een goede kwaliteit voor het geld. Thomann nog bedankt voor de goede service.

U
Light but powerful
Uppy 19.12.2020
Voor klussen tot 150 personen staat deze sub zijn mannetje. Gebruik er 2 met 2 actieve 12"tops. Handig is de boost functie waar een DJ extra druk krijgt, Deze laat ik met live band als je goede tops hebt weg. Crossover werkt netjes en zijn licht maar wel solide gebouwd