dAndrea ST-Pickguard SSS Vintage Pearl

29

Pickguard voor e-gitaar

  • Passend voor Amerikaanse en Mexicaanse ST-style modellen
  • Uitsparingen voor 3 single coils, 3 potmeters en een 3- of 5-standen schakelaar
  • 11-gaats bevestiging
  • Originele afmetingen
  • 3-laags
  • Kleur: Vintage Pearl
Leverbaar sinds Juni 2019
artikelnummer 466906
verkoopseenheid 1 stuk
Pickup Placement SSS
Colour Vintage Pearl
€ 27
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

29 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

20 Recensies

E
Perfect
Edwinvanderputten 28.05.2020
Ik heb een Capri (oranje...) Fender Stratocaster.

Ik vind deze slagplaat er geweldig op passen! (wel even ook de pick-up kapjes, de knoppen, het knopje van de schakelaar en en het knopje van de tremelo-hendel even naar creme veranderen, vind ik dan...)

Mijn gitaar ziet er superdeluxe chique uit nou, echt een mooie uitstraling!!

Slagplaat heeft echt een topkwaliteit-uitstraling!!!

Hij paste ook perfect! Niks hoeven veile of wat dan ook... gewoon 1-op-1 alles overzetten; fluitje van een cent! Zo gepiept!
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
M
Perfect look. Perfect fit.
MyNicknameMustBeAtLeastFiveCharactersLong 16.11.2021
It fits perfectly Mexican Strat.

It looks way better than on the picture. Especially with brown, walnut-like body and maple fingerboard.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
e
erstens kommt es anders
elhai 24.05.2020
und zweitens, als du denkst!
Ja, eigentlich hatte ich mir das dAndrea ST-Pickguard SSS Vintage Pearl bestellt, um damit eine alte rote Hohner-Strat aufzuhübschen. Das alte Pickguard in Weiss war nicht so der Hingucker für das alte Brett. Doch als es dann - wie immer sehr schnell - da war, fand ich es einfach sooo schön, viel zu schön für die Hohner, und hielt es mal auf meine weisse Mexico-Strat, deren original-weisses Pickguard nicht so recht dazu passen wollte. Jedenfalls war es den Aufwand wert, ein Saitenwechsel war sowieso angesagt, die paar Schrauben waren schnell rausgedreht, der Pickup-Wechsel ebenso schnell und leicht erledigt. Und nun habe ich eine Mex-Strat "Deluxe". Das Vintage Pearl
sorgt für einen total edlen und "echt" alten Look und macht aus meiner Strat ein optisches Sahnestück! Bravo Thomann für dieses
super Preis-Leistungs-Niveau, ein originales Fender wäre 1. nicht schöner und 2. erheblich teurer gekommen, wenn es das in dieser Ausfertigung (3-Ply) und Farbgebung denn überhaupt so gibt.
Bohrungen und Fasen sind perfekt gearbeitet und fühlen sich gut an.
Die Hohner hätte zum Teil neue Löcher gebraucht, bei meiner Strat musste ich nix bohren, das dAndrea ST-Pickguard SSS Vintage Pearl ist wie dafür gemacht. Auch die Pickups passen perfekt rein. Eine bequeme Stunde Arbeit, die auch ein Laie selber machen kann.
Klare Kaufempfehlung bei neuer, größerer Spielfreude!
Übrigens: das alte Pickguard der Strat hält jetzt die PUs der alten Hohner - ich hatte ja genügend Übung - und macht die auch noch ein bisschen schöner.
Weiss und weiß sind halt nicht immer gleich.
Und Vintage Pearl schaut woanders auch anders aus.
In diesem Sinne: Kaufen, wechseln, spielen und Freude haben!!!
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

Geschikt van YouTube